כיצד לבחור את חברת היח"צ המתאימה לעסק שלך

כשאתה מנהל עסק, אחת ההחלטות החיוניות ביותר שאפשר לקבל היא איזו חברת יחסי ציבור בחרה להוציא את המילה. המומחיות של סוכנות יחסי ציבור תבטיח מגע נוסף שלא תוכלו לעשות לבד. במאמר זה אנו נעבור על כל מה שתוכלו לעשות בכדי לוודא שאתם בוחרים את החברה המתאימה לכם.

אחד הדברים החיוניים שעסק כמוך זקוק לו הוא להודיע לעולם את כל מה שאתה רוצה בנושא. כדי לעשות זאת בדרך הנכונה, עליכם למצוא חברת יחסי ציבור יוצאת דופן עם הניסיון והמומחיות כדי להגיע לאנשים רבים.
בבלוג זה אנו מתארים כיצד למצוא את ההתאמה המושלמת שתעזור לך לבחור את חברת יחסי הציבור הטובה ביותר עבורך.

כיצד למצוא את חברת היח"צ הנכונה

מחקר, מחקר ועוד מחקר! הדרך הטובה ביותר היא למצוא דוגמאות אמיתיות בכלי התקשורת: כתבי עת, עיתונים ומקוונים. לפני שתגיע לסוכנות יחסי ציבור זה יעזור לך לראות על מה חברות אחרות דנו אודותיהן בתקשורת. תוכלו לזהות את טון הקול שלהם כדי לזהות מי יכול להיות השגריר הטוב ביותר עבור המותג שלכם.

הפניות

איזו דרך טובה יותר למצוא את סוכנות יחסי הציבור הטובה ביותר מאשר מפה לאוזן? שאל סביב בבניין המשרדים שלך, בקונגרסים ואפילו בחברים בתחום השיווק. לפעמים עצות המבוססות על ניסיון יכולות לחסוך לך הרבה זמן וכסף. שאל שאלות חשובות כמו, איך מתחילים לעבוד עם סוכנויות יחסי ציבור או איך האדם שהפנה אותך מוצא ערך בעבודה איתם. למידע נוסף על המודל העסקי שלהם וכיצד סוכנות יחסי ציבור עזרה להם להעלות את עסקיהם לשלב הבא.

מידה אחת לא מתאימה לכולם

יותר טוב זה לא תמיד המוטו הנכון. לפעמים חברות יחסי ציבור קטנות ומתמחות יכולות לעשות את העבודה טוב יותר ולתקציב קטן יותר. אתה לא רוצה להיות דג קטן בבריכה גדולה. עד כמה שזה עשוי להיות מושך, אל תצלול לחברות הגדולות אם אינך מרגיש שזה מתאים. אולי אתה מעדיף לעבוד אחד על אחד, ולא עם צוות גדול במשרד גדול. אולי העסק שלך זקוק למשרד יחסי ציבור מתמחה שעונה על הנישה שלך? אם אתה מוצא חברת יחסי ציבור קטנה עם המון ניסיון בנישה שלך, אז אין צורך לגדול יותר או לבזבז יותר.

כדי למצוא את ההתאמה המושלמת, חשוב לאמת עם מי הם עבדו ואף ליצור קשר עם לקוח או שניים כדי ללמוד על ניסיונם בסוכנות. אם הם עבדו עם חברות מהתעשייה שלך או כאלה דומים, זה יכול להיות מקום נהדר להתחיל בו. למד את המניעים שלהם מכיוון שלחברות יחסי ציבור שונות יש אסטרטגיות שונות.

חיבורים

אם יש להם דריסת רגל חזקה בשוק, קשרים טובים ומגעים במגזרים שונים, זה כל הסימנים הטובים שהם סוכנות יחסי ציבור חזקה. בואו נגדיר קשרים: עיתונאים, עיתונים, עורכים ובימינו ליצור קשר עם סוגי משפיעים בודדים בערוצי מדיה חברתית שונים.

סמכו על הרגשות שלכם

אין זה סוד שאם יש ספקות ויש לך הרגשה רעה, אפילו קטנה, אז זה בדרך כלל סימן שעליך לחפש במקום אחר. אתה עדיין צריך לעשות את שיעורי הבית שלך, גם אם אתה מרגיש שהם תואמים טוב, אך הרגשות ותחושות הבטן שלך ממלאים תפקיד חיוני בקבלת ההחלטות שלך.

תַקצִיב

תקציב הוא גורם חשוב שיכול לחסוך לך זמן וכסף. החליטו על תקציב היעד שלכם - בין אם זה על ריטיינר או על פי מודל תשלום לפי פרויקט. היו שקופים מהפגישה הראשונה שלכם עם סוכנות יחסי ציבור חדשה. רעיון טוב הוא להתחיל עם פרויקט קטן, ואם יש כימיה (ותוצאות), תוכלו להמשיך ולבחון דרכים נוספות להרחיב את הקשר עם הסוכנות.

קח את הזמן לשקול את כל הגורמים כגון התייעצות עם אנשים שאתה סומך עליהם או שמגיעים מהתעשייה שלך וסומכים על תחושת הבטן שלך. בהצלחה בבחירת משרד יחסי הציבור המתאים לעסק שלך!